همکاری در فروش
همکاری در فروش

همکاری در فروش و کسب درآمد

مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود. این کار اغلب توسط کسانی صورت می‌گیرد که خودشان تولیدکننده و یا صاحب محصول نیستند. وظیفه کسی که قصد همکاری در فروش را دارد؛ معرفی محصول، ویژگی‌ها و کاربردهای آن است تا مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کند.

آیا واقعا می‌توان از این شیوه کسب درآمد کرد؟

بله . شما با بازاریابی به هر روشی که مایل باشید و در آن تخصص داشته باشید می توانید مشتری خود را متقاعد کنید تا از خدمات روت نت استفاده کند و به ازای معرفی مشتری که در نهایت پروژه یا خدمتی را از روت نت دریافت نماید پورسانت بالایی دریافت نمایید. به طور مثال یک فروشگاه را در نظر بگیرید که نیاز به راه اندازی فروشگاه آنلاین یا طراحی وب سایت دارد … شما با توجه به مهارت های بازاریابی یا آشنایی که با مشتری دارید اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار می دهید و در صورتی که پرزنت و بازاریابی شما با موفقیت انجام شد را در زمان بسته شدن قرارداد اولیه دریافت خواهید کرد … کافی هست که در کار بازاریابی خود حرفه ای باشید تا بتوانید درآمد بالایی کسب نمایید .

 

با چه خدماتی از روت نت می توانم درآمد بیشتری کسب کنم ؟

بیشتر حوزه فعالیت روت نت مربوط به سرویس های سازمانی و بزرگ می باشد که کار کردن در این بخش مشکلات خود را دارد ولی بخشی از فعالیت های روت نت که شما می توانید به سرعت توسط آن درآمد خوبی کسب کنید بخش طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین و مدرن سازی کسب و کار های سنتی است . این بخش از فعالیت های روت نت طیف وسیعی از بازار را هدف قرار می دهد و شما به عنوان یک بازاریاب می توانید هر جایی که هستید و با هر کسب و کاری که مواجه می شوید به بازاریابی و کسب درآمد بپردازید به طور مثال توضیحات زیر برای چند کسب و کار زیر را در نظر بگیرید

 

فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی که طیف وسیعی از کسب و کار ها را شامل می شود . سیستم فروشگاه آنلاین برای کسب و کار های مختلف از فروشگاه لباس و زیورآلات و لوازم آرایش گرفته تا صنف هایی مانند فروشگاه موبایل و لوازم الکترونیکی و لوازم یدکی خودرو و لوازم ورزشی و کتاب فروشی و بسیاری از موارد دیگر که حتما خودتان می دانید قابل استفاده است .

طراحی وب سایت خدمات

بازاریابی شما فقط به فروشندگان محدود نمی شود ! در نظر داشته باشید که بسیاری از خدمات کسب و کار ها به صورت مشاوره ای و اطلاع رسانی می باشد . روت نت آماده توسعه هر نوع کسب و کاری می باشد به طور مثال توسعه خدمات وب برای یک مطب پزشکی یا توسعه وب سایت برای یک مشاور املاک یا راه اندازی یک وب سایت مشاوره روانشناسی آنلاین یا راه اندازی یک سایت برای خدمات آنلاین کلاس های ورزشی یک باشگاه و …. و ایده های بسیار زیادی که اگر خلاقیت داشته باشید می توانید به بازاریابی بپردازید و درآمد بالایی کسب کنید .

 

برای بازاربابی و کسب درآمد در اولین فرصت آماده هستید ؟

اگر سوالی برایتان مطرح شده یا ابهامی برای شما وجود دارد می توانید با ما تماس بگیرید … اگر مشکلی در پیدا کردن ایده و صنف بازاریابی دارید می توانید با ما در تماس باشید تا برای هر صنفی که شما مایل به فعالیت هستید اطلاعات و ایده های نو در اختیار شما قرار دهیم .