مانیتورینگ روت نت

نرم‌افزار مانیتورینگ RootNet monitor امکان نظارت بر صحت عملکرد طیف وسیعی از اجزاء شبکه و دیتاسنتر را برای شما فراهم می‌سازد و به مدیران سازمان و شبکه اجاره می دهد با اطمینان خاطر از برقرار بودن سرویس ها به انجام امور توسعه ای و زندگی روزمره خود بپردازند زیرا ما تضمین می کنیم در صورت کندی و خرابی سرویس , شما اولین کسی باشید که از موضوع آگاه خواهید شد و می توانید در کمترین زمان ممکن به مشکل رسیدگی کنید . حتی در مواقع خاص تیم پشتیبانی ما نیز در کنار شما خواهد بود و اگر کمکی از دست ما ساخته باشد با کمال میل با شما همکاری خواهیم کرد .

مانیتورینگ بر اساس اولویت

در شبکه ها و دیتاسنترها غالبا عملکرد همه اجزاء به یکدیگر ارتباط پیدا می کنند و در بسیاری از مواقع بروز مشکل در یکی از این اجزاء ممکن است بر عملکرد سایر سیستم ها تاثیر بگذارد، برای مثال خرابی یک سوئیچ ممکن است دسترسی به بخش قابل توجهی از شبکه را دچار اختلال سازد. حال این سؤال مطرح می شود که آیا باید همه اجزاء نرم افزاری و سخت افزاری را مانیتور کنیم؟ به طور کلی می توان گفت عملکرد صحیح همه اجراء در شبکه مهم است، اما باید توجه داشت که ابتدا مانیتورینگ تجهیزات پر اهمیت تر مانند سوئیچ ها، روترها و سرورها را مد نظر قرار دهیم؛ به این نکته نیز توجه کنید که مانیتورینگ سیستم های کم اهمیت ممکن است موجب ایجاد بار کاری غیر ضروری در شبکه گردد. با توجه به معماری و ساختار سرویس و شبکه شما معمولا حالت بهینه ای به شما پیشنهاد خواهیم کرد که از بار اضافی و دریافت پیامک های متعدد به شما جلوگیری شود .

دغدغه مدیران شبکه و دیتاسنترها و سایت ها

نظارت و مانیتورینگ سرور یکی از ضرورت ها و دغدغه های مدیران سایت ها و سرور ها می باشد که شبکه ریشه | روت نت به این امر مهم پرداخته است و اولین شرکت ایرانی است که به ارائه خدمات مانیتورینگ رایگان سرور پرداخته . امروزه بیشتر از هر وقت دیگر ، کسب و کارها و تجارت ها بر روی بستر اینترنت و شبکه ارائه می شوند که اگر روزی برای یک وب سایت یا سروری، اتفاقی بیوفتد یا به عبارتی Down شود ، ممکن است خسارت های زیادی بر پیکره کسب و کار و تجارت آنلاین وارد شود. در کل مطمئنا در دسترس بودن یا Uptime بودن سرور برای هر وب مستر و مدیر سروری بسیار مهم است.اگر شما یک پایگاه اطلاعاتی یا میل سرور یا هر سروری را مدیریت می کنید.ما با سرویس مانیتورنگ رایگان سرور می توانیم به شما کمک کنیم که سلامت آن را بررسی نمایید.کار خسته کننده مانیتورینگ سرویسهای خودکار را به ما واگذار کنید.

نظارت همیشگی بر روی وضعیت سایت یا سرور

برای حل مشکل نظارت بر عملکرد سایت و مانیتورینگ سرور می توان از ابزارهای مفید در این حوزه استفاده کرد که با به کار بردن آن ها می توان گزارش لحظه به لحظه ای از آمار سایت را در اختیار داشت که بعضی از این سرویس ها پولی و بعضی نیز رایگان هستند. در کشور عزیزمان ایران هیچ شرکتی خدمات مانیتورینگ سرور را به صورت رایگان انجام نمی دهد با توجه به نیاز وب مستران و مدیران سرور تصمیم بر آن شد تا برای اولین بار خدمات نظارت بر سرور رایگان ایرانی توسط شبکه ریشه ارائه گردد تا هموطنان ما بتوانند از یک سرویس مانیتورینگ سرور رایگان بومی استفاده کنند.برای استفاده از این خدمات کافی است وارد وب سایت servermonitoring.ir شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب و توضیحات در servermonitoring.ir را مطالعه بفرمایید .